Бондаренко Е.С. 

Посада: доцент кафедри германської і фіно-угорської філології

Вчений ступінь: кандидат філологічних наук

Вчене звання: доцент

Стаж педагогічної роботи: 34 роки

Дисципліни, які викладаються: Німецька мова, Культура усного і писемного мовлення німецької мови.

Дисципліни за вибором: Міжкультурна комунікація: перекладознавчий аспект (німецька й українська мови), Усний німецькомовний дискурс: фонетичні та фонологічні аспекти, Німецькомовні тексти художньої літератури: фонетичний, лексичний та граматичний аспекти.

Наукові інтереси: фонетика і фонологія німецької мови, міжкультурна комунікація, методика викладання іноземних мов, інноваційні технології викладання іноземних мов.

Має 34 публікації, з них 27 наукових та 7 навчально-методичного характеру, в тому числі одна публікація у наукометричній базі Web of Science. Є співавтором підручника “Навчально-методичний комплекс DU 2: Підручник (німецькою мовою) для студентів закладів вищої освіти” (Вінниця: Нова Книга, 2011. – 344 с.).

З 2007 року відповідальний редактор фахового наукового журналу “Германістика в Україні”.

Публікації за останні 5 років:

  1. Borysko, N., Dolyna, A., Bondarenko, E., Korniiko, I. (2020). Learning German grammar after English: Let us give Ukrainian students a chance. Amazonia Investiga, 9(29), 516- 529.https://doi.org/10.34069/AI/2020.29.05.57 

https://www.amazoniainvestiga.info/index.php/amazonia/article/view/1416

  • Bondarenko, E. (2023). Integrated development of german-speaking socio-cultural competence through the formation of linguistic competence in reading. Eduweb-Revista de Tecnologia de Informacion Y Comunicacion en Educacion. Volume 17, Issue 3. P. 202-212 (у співавторстві). https://www.webofscience.com/wos/author/record/IUQ-2482-2023 DOI: 10.46502/issn.1856-7576/2023.17.03.17 (Indexed in WoS) .
  • Bondarenko, E. (2023). An ideational level of Ukrainian counterpropaganda: the communicative-discursive dimension. Revista Amazonia Investiga. Volume 12, Issue 66. P. 38-47 (у співавторстві). DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2023.66.06.4 https://www.amazoniainvestiga.info/index.php/amazonia/article/view/2416/3516 (Indexed  in WoS)

Статті категорії Б

4. Бондаренко Е.С. (2020). Präsenz- vs online-Lernen im DaF: neue Herausforderungen für Lehrende und Lerner. Германістика в Україні. Вип. 15. Київ: Вид. центр КНЛУ, с. 173-178. (у співавторстві)

5.Бондаренко, Е. С. (2023). Фонетична складова підготовки майбутніх учителів німецької мови під час дистанційного навчання у закладах вищої освіти України: виклики енергетичної кризи, інноваційні прийоми викладання. Академічні візії, Вип. 17. 1-6 с. категорія Б,

http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7724384